Polski Związek Wędkarski - Koło "Okoń"

Czy chciałbyś aby zawody były organizowane również w sobotę?

Statystyki

Shoutbox

26.05.2014 19:21

Mistrzostwa Koła Spławik 2014

Mistrz może być tylko jeden. Na sezon 2014 mistrzem spławika jest Ernest Kuziorowicz. Nasz wirtuoz spławika został wyłoniony w dwóch turach zawodów. I tura zbiornik Droniowiczki w Lublińcu rozegrana dn.18.05.2014r. Sektor” A” 1- miejsce MAJ ZDZISŁAW 2-miejsce CIASTEK PAWEŁ 3-miejsce MINISZEWSKI ROBERT. Sektor „B” 1-miejsce KUZIOROWICZ ERNEST 2-miejsce CHEŁMIŃSKI ROBERT 3-miejsce PECA ŁUKASZ. W czołówce było bardzo ciasno i zapowiadało to ostrą i zaciętą rywalizację w II turze zawodów na zbiorniku Wodociągów w Częstochowie. W niedzielny poranek o godzinie 7.00 nikt z zawodników już nie myślał o spaniu. Pełna mobilizacja i skupienie na twarzach zawodników zapowiadało zaciętą walkę do ostatniej dosłownie sekundy. Pretendentów do tytułu mistrza było aż 32, czyli konkurencja duża. Wędkowanie rozpoczęliśmy o godzinie 9.00. Pogoda z początku nijaka nabrała jednak z czasem rumieńców a zawodnicy rozpędu. Nikt się nie poddawał do ostatniego gwizdka sędziego. W ostatnich minutach padła spora ryba ( lin ok. 40cm. ) niestety nie dała ona szczęściarzowi zwycięstwa ale mocno wywindowała w górę w tabeli. Godzina 13.00 –gwizdek sędziego kończy zmagania spławikowców o tytuł najlepszego w tym sezonie. Kilkadziesiąt minut po godzinie 13.00 wszystko było już jasne. Nie było żadnych wątpliwości II turę zawodów z wynikiem 3676 wygrał ERNEST KUZIOROWICZ. Przypieczętował tym zwycięstwo w mistrzostwach w kategorii spławik zdobywając tytuł MISTRZA KOŁA OKOŃ-DOSPEL w sezonie 2014. W-ce mistrzem został ZDISŁAW MAJ, III miejsce CHEŁMIŃSKI ROBERT, IV miejsce CIASTEK PAWEŁ , V miejsce MINISZEWSKI ROBERT, VI miejsce KOWALCZYK ROMAN. PIOTR KOKOT zdobył tytuł Mistrza KOŁA OKOŃ-DOSPEL w grupie Junior. Jak zwykle w tak zacnej grupie znajomych i przyjaciół spędziliśmy miłe wesołe chwile na świeżym powietrzu. Wędkarze udowodnili , że można rywalizować, walczyć o punkty w sposób jak najbardziej „fair play”. Walka była zacięta ale jak najbardziej uczciwa i zgodna z regulaminem zawodów. Prezes koła Dariusz Kapinos niestety nie mógł wziąć udziału w zmaganiach. Był jednak przy dekoracji zawodników i osobiście wręczał puchary i dyplomy . Gratulując wszystkim wspaniałych wyników , dobrej zabawy i sprawnej organizacji zawodów. Na zakończenie zjedliśmy smaczny posiłek przy którym był czas na opowieści o taaaaaakich rybach. Warto wspomnieć o miłym geście kolegów Zdzisława Maja – puchar za zajęcie II miejsca - oraz Zbigniewa Sobierajskiego – nagroda kołowrotek wylosowana jako „szczęśliwy numerek". Otóż obaj koledzy przeznaczyli swe nagrody dla dzieci, które będą rywalizowały w zawodach z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka.

Slawekk

15.05.2014 18:32

Porządki na zbiornikach

Dzięki uprzejmości kolegi Roberta Amborskiego mogę zamieścić trochę statystyki o niedawnym sprzątaniu zbiorników Wodociągów.

Nauczyciele: Joanna Siorek, Anita Idczak, Dorota Pietruszewska i Mariusz Żołędziewski przyprowadzili dzieci z Szkoły Podstawowej nr.36 im. Polskich Olimpijczyków mieszczącej się przy ul. Kasztanowej 7/ 9, natomiast z Paniami Joanną Pawłowską Kramer i Bożeną Gralińską przybyli uczniowie z Szkoły Podstawowej nr 31 mieszcząca się przy ul. PCK 18 w Częstochowie.

Konie Bonzo i Blue Baker dosiadali nie tylko policjanci z Policji Konnej: Agnieszka Mordal i Jarosław Wysmołek, ale także większość dzieci obecnych na akcji.

Koło Okoń-Dospel reprezentowali: Czerwiński Marek, Kapinos Dariusz, Okwiet Krzysztof, Smok Andrzej, Sobierajski Zbigniew, Weber Włodzimierz.

Fotorelację uzupełniłem o zdjęcia od Roberta - serdecznie dziękujemy !

14.05.2014 14:53

Dzień sandacza

Z powodu wielu niejasności związanych z rozpoczęciem sezonu sandaczowego informujemy, że

sobota, nie jest dniem USTAWOWO wolnym od pracy

i rozpoczynamy łowienie naszego drapieżnika od niedzieli 1 czerwca.

Od tego też dnia jest możliwość łowienia z łodzi na zbiorniku Poraj. Zapowiadane są wzmożone kontrole w sobotę poprzedzającą "big day".

12.05.2014 15:57

I tura Mistrzostw Koła w kategorii spławikowej

Zapraszamy spławikowców na I turę Mistrzostw Koła, którą rozegramy na akwenie Droniowiczki w Lublińcu. Spotykamy się 18 maja o godzinie 7.00

12.05.2014 10:39

Porządków ciąg dalszy

Przypominamy i zapraszamy do pomocy przy porządkowaniu terenów wokół naszych zbiorników, administrowanych przez Wodociągi. Potrzebna jest pomoc, aby dopilnować i "ogarnąć" ponad setkę dzieci z trzech szkół, które będą uczestniczyły w tej akcji.

Zapraszamy jutro - 13 maja o godzinie 9.00 obok budynku dyrekcji huty - między zbiornikami.

10.05.2014 18:13

ŁÓDKI W WODZIE 2014r.

Wszystko zgodnie z planem.Teren wokół "Rybaczówki" gotowy. Łodzie w wodzie.

Jednym słowem nowy sezon 2014 rozpoczynamy pełną parą.

Wspólnymi siłami udało nam się posprzątać i wykosić "nasz"  teren wokół Rybaczówki. Uporządkowaliśmy cały podległy teren. Pracy było dużo ale i kolegów wędkarzy nie brakło. Aż miło było popatrzeć jak prace porządkowo-remontowo-ogrodnicze posuwają się w kosmicznym tempie do przodu. Udało się to udokumentować na fotkach, co bardzo cieszy oko i serce.

Najważnieszym zadaniem oczywiście było wodowanie łodzi kołowych. Zadanie wykonane celująco. Organizacja pracy prawie :) doskonała. Każdy coś dał od siebie. Łodzie zwodowaliśmy w rekordowym tempie. Nie obyło się oczywiście bez małych niespodzianek, jak zagubione klucze od kłódek ( kol. Pluta Florian ). Na to też znalazł się odpowiedni sposób czyli piłka do metalu i siła mięśni. Tak czy owak wszystko zapięliśmy na ostatni guzik. Niestety boję się wymienić wszystkich imiennie ...bo mogło by zabraknąć mi miejsca - hahaha. Albo - co byłoby nie do wybaczenia - gdybym kogoś pominął.

W imienu ZARZĄDU KOŁA "OKOŃ-DOSPEL"

BARDZO, BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM

KTÓRZY PRZYCZYNILI SIĘ DO TEGO SUKCESU.

O "swój kawałek podłogi" zadbaliśmy rzetelnie, udowadniając w ten sposób

że potrafimy działać wspólnie i to z niesamowitymi efektami.

Jeszcze raz dzięki wszystkim za przybycie i dobrze wykonaną pracę.

Slawekk

07.05.2014 15:38

KONKURS WĘDKARSKI „LIGA KÓŁ”

Zarząd Koła powierzył koledze Roman Kowalczyk powołanie składu ekipy na

KONKURS WĘDKARSKI „LIGA KÓŁ” PZW OKRĘG CZĘSTOCHOWA

Po konsultacjach osobistych i telefonicznych nasze koło będą reprezentować:

1. CIASTEK PAWEŁ
  2. KOWALCZYK ROMAN
  3. KUZIOROWICZ ERNEST
  4. MAJ ZDZISŁAW
  5. PECA ŁUKASZ
  6. POTEMSPKI SEWERYN
  7. SOBIERAJSKI ZBIGNIEW
  8. TRUSEWICZ PIOTR

Zawody w kategorii spławikowej będą rozegrane na zbiorniku Wodociągów w dniu 11.05.2014.

Zbiórka uczestników godz. 6.00

Do klasyfikacji - zgodnie z przyjętym przez pięć kół regulaminem - zalicza się wynik siedmiu wędkarzy każdego koła.

Wypada życzyć - POŁAMANIA WĘDEK !

Komentarze: 2

06.05.2014 18:35

U W A G A

Zaplanowany na dzień 11.05 "Spinning Wisły" - ODWOŁUJEMY.

05.05.2014 19:47

Michalina 3.05.2014

Witam kolegów.Jestem stosunkowo nowym członkiem bo od 18.04.2013.Zawody mimo fatalnej pogody były super, organizacja,atmosfera to mne się podobało a brałem udział pierwszy raz. Moja sugestia - nęcenie ryb - nie mówię że wcale ale na zawodach czy nie byłoby równiej stosować taką samą zanęte i w tej samej ilości ?. Prezes kupuje hurtowo i w dniu zawodów każdy dostaje przydział. Wybacz Prezes bo dla ciebie to więcej roboty ale to już taka twoja dola. Widziałem jak wielu członków naszego koła wrzucali kilogramy zanęty ale nie wieżę że każdego na to stać--wyrównajmy chociaż po troszku szanse.

gela

Komentarze: 2

04.05.2014 14:49

Wodowanie łodzi kołowych

Prosimy o pomoc przy wodowaniu łodzi kołowych.

Spotykamy się w sobotę 10 maja o godzinie 15.00 przy rybaczówce koła w Poraju.