Polski Związek Wędkarski - Koło "Okoń"

Czy chciałbyś aby zawody były organizowane również w sobotę?

Statystyki

Shoutbox

21.03.2018 05:43

Plakat Łowiska Specjalnego

Taki plakat będzie reklamował nasze łowisko

Komentarze: 1

12.03.2018 19:26

Pomosty ...

Właśnie tworzymy historię Łowiska Specjalnego     Koła PZW OKOŃ-WODOCIAGI  w Częstochowie.

Dziś tj. 12.03.2018r. Został ustawiony pierwszy historyczny pomost dla wędkarzy na Naszym łowisku. Jak to zawsze bywa „najtrudniejszy pierwszy krok” a dalej to już z górki. Reasumując mamy już ustawionych 22 pomosty, a kolejne jutro - może pojutrze - aż do magicznej liczby 85. Ustawianie pomostów kończy pewien etap ciężkiej pracy wielu, naprawdę wielu ludzi dobrej woli. To już któryś z kolei etap budowy łowiska zakończony sukcesem przez duże „S”.  Pracy mamy jeszcze sporo, ale … „lwia część pracy już za nami”. Kochani do tej olbrzymiej „budowy” włączyło się mnóstwo osób. Każdy pomaga jak może, jedni ciężką pracą fizyczną - często ze swoimi prywatnymi narzędziami - inni poprzez doradztwo, a jeszcze inni pomagają finansowo. Każdemu, niezależnie w jaki sposób włączył się w akcje, należą się olbrzymie podziękowania. Ale najwięcej pracy, serca, i wysiłku włożył „szef zamieszania” nie kto inny jak Prezes Koła Okoń-Wodociągi DARIUSZ KAPINOS. „Ojców” tego sukcesu jest z cała pewnością wielu jednak Darek jest tym najważniejszym. Hmmm „ryba psuje się od głowy” ale jak widać i sukces jest tym większy i bardziej spektakularny jak rządzi tym wszystkim „mądra głowa”  Zrobiliśmy wiele dla wielu. Już niebawem będziemy się cieszyć z najlepszego, największego i z całą pewnością rybnego łowiska.

Komentarze: 0

11.03.2018 05:36

Nasze Łowisko

Termin uroczystego otwarcia Łowiska Specjalnego zbliża się wielkimi krokami. Ostatnia sobota była trzecią, kiedy to najwytrwalsi z wytrwałych walczyli o przygotowanie łowiska dla NAS WSZYSTKICH.

Łańcuchy w piłach nie wytrzymywały konkurencji z piachem w konarach, a paliwo i olej trzeba było dwa razy dowozić. Wykonaliśmy ogrom prac - zostały małe poprawki, które będziemy sukcesywnie usuwać.

Ciekawe, czy "wieczni malkontenci" przestaną wreszcie nas krytykować, narzekać, że się nie uda, że nie damy rady...          Od poniedziałku zacznie się ustawianie betonowych pomostów, (połowa już przyjechała) na stanowiskach przygotowanych przez kilkudziesięciu zapaleńców. Podłoże jest "trudne" i nie wiadomo jak długo będą trwały prace, ale... nie takie rzeczy można zrobić... - TYLKO TRZEBA CHCIEĆ ?! Oprócz tego, trzeba mieć prezesa - jakiego ma Koło PZW Okoń-Wodociągi - który potrafił skrzyknąć kilkudziesięciu wspaniałych społeczników, którym się chce, chcieć.

Wielkie Dzięki Darku za przygotowanie, koordynację i bezpośrednią pomoc przy pracach.

Komentarze: 3

04.03.2018 18:45

Łowisko specjalne

Ponad 80 ludzi poświęciło dwie soboty do przygotowania łowiska naszych marzeń. Wykonaliśmy kapitalną pracę, ale... jeszcze troszkę zostało. Apeluję do stałych bywalców, ale przede wszystkim do nowych, którzy chcą pomóc, którym leży na sercu piękne łowisko, aby nas wspomogli

w sobotę 10 marca - spotykamy się o godzinie 8-mej,

aby dokończyć przygotowania do położenia pomostów. Termin uroczystego otwarcia jest coraz bliżej - musimy się wykazać dużym zaangażowaniem.

Bardzo dziękujemy za pomoc wędkarzom z zaprzyjaźnionych kół, którzy popierają i wspierają praktycznie nasze działania - wszyscy jesteście wspaniali.

Komentarze: 5

24.02.2018 19:26

My Wędkarze...

JESTESCIE WSPANIALI

WSZYSCY, dosłownie wszyscy co do jednej osoby obecni na „początku wielkich zmian”  jesteście po prostu SUPER. Przywróciliście wiarę w ludzi. Wierę w to, że  są wędkarze którym nie jest wszystko jedno gdzie i w jakich warunkach wędkują. Dziś na Łowisku Specjalnym Koła Okoń-Wodociągi pomimo olbrzymiego mrozu i wiejącego wiatru stawiło się ok 50-60 zapaleńców, ludzi którzy uwierzyli, że MOŻNA, że DA SIĘ – jesteście kochani. Dzień dzisiejszy śmiało możemy zapisać złotą czcionka wędkarstwa w Częstochowie.  Wspólnie zrobiliśmy całe mnóstwo ciężkiej pracy. Przygotowaliśmy „podwaliny” pod nowiusieńkie pomosty które zostaną zamontowane już na początku marca. Zebraliśmy kilkanaście worków śmieci. Mnie osobiście bardzo cieszy fakt, że bez podziału na przynależność do koła, miejsce zamieszkania czy jakiekolwiek inne podziały WSZYSCY  w pocie czoła odwalili kawał dobrej roboty. Nikt się nie oszczędzał każdy dał z siebie wszystko. Bardzo, bardzo dziękuje członkom Koła Okoń-Wodociągi, Prezesom i wędkarzom z innych kół i to nie tylko z Częstochowy. Nie wymieniam wszystkich z imienia i nazwiska bo boję się, że kogoś pominę. Cieszy fakt, że większość z nas zabrała ze sobą swój sprzęt za co im serdeczne dzięki. Powiem tak „odwaliliśmy” pracy za jakieś kilkanaście latJ. Zbiornik wygląda jak idealnie posprzątane mieszkanie przed świętami, hmm  albo przed „wizytacją teściowej”. Bardzo się cieszę, że poznałem i ciągle poznaję tak wspaniałych kolegów po kiju. Teraz jestem w 100% pewien, że już wiosną będziemy wszyscy mogli skorzystać z najlepszego zbiornika do wędkowania w naszej okolicy. Jest petarda a będzie jeszcze lepiej.  Wieżę, że „druga część” porządków ( GROBLA ) pójdzie nam równie sprawnie i z takim samym efektem. Mamy już 85 idealnie (jeszcze pomosty) przygotowanych stanowisk a „walczymy” o kolejne super stanowiska  na „grobli”.  Do zobaczenia w sobotę tj. 03.03.2018r.

Dariusz Kapinos

Prezes Koła Okoń-Wodociągi

Komentarze: 2

16.02.2018 17:31

Porządki 2018

Wiosna się zbliża, więc pora uporządkować teren wokół zbiornika Wodociągów.

Będzie to początek "WIELKICH ZMIAN", jakie niebawem na nim nastąpią.

Powycinamy roślinność ograniczającą wędkowanie, utworzymy stanowiska wędkarskie z prawdziwego zdarzenia, przygotujemy teren do parkowania samochodów...

Bardzo liczymy na Waszą pomoc - robimy to dla siebie, więc myślę, że wielu się odliczy. Spotykamy się obok przepompowni, przy budynku dyrekcji huty

w sobotę 24 lutego o godzinie 9-tej.

Przybyłych na akcję zapoznamy szczegółowo z naszymi planami odnośnie zagospodarowania zbiornika.

Najbardziej liczymy na członków władz koła - proszę wszystkich chętnych o wpisywanie - kto może przyjść, przygotujemy ciepły posiłek.

Komentarze: 8

15.12.2017 07:41

Opłaty za wędkowanie w 2018 roku

Od dnia 20 grudnia w sklepie wędkarskim przy ul. Wierzbowej 26 będą przyjmowane opłaty za wędkowanie na 2018 rok. Zapraszamy w godzinach w godzinach 10.00 - 17.00

Komentarze: 1

10.12.2017 17:38

Zebranie Prezesów

…i stało się faktem
W dn.10.12.2017r. na Zebraniu Prezesów PZW Okręg Częstochowa, zapadła decyzja o stworzeniu Łowiska Specjalnego którego gospodarzem jest Koło Okoń. Po szeroko zakrojonych konsultacjach, spotkaniach, zebraniach i dyskusjach ZO przychylił się do sugestii zarządu Koła PZW Okoń o stworzenie Łowiska Specjalnego. Od 2019r. zbiornik wodny „Zimny” - należący do Wodociągów Częstochowskich - zostanie przekształcony w Łowisko Specjalne Koła PZW Okoń. Jestem przekonany, że to słuszna decyzja, która wpłynie pozytywnie na wędkarstwo w naszym okręgu i mieście Częstochowa. Skorzystają na tym przede wszystkim wędkarze korzystający z tych ok. dwudziestu kilku ha wody. Nie tylko zwiększy się rybostan, ale z całą pewnością zostanie zagospodarowany cały teren wokół. Mówiąc w skrócie będzie czysto, przyjaźnie i „rybnie”, a zbiornik i otoczenie będzie spełniało oczekiwania wędkujących, godne obecnych czasów.
We współpracy ze Spółką Wodociągi, mamy nadzieję stworzyć łowisko, na którym można będzie nie tylko wędkować, ale i miło spędzić czas z całą rodziną. Aby przypieczętować współpracę, koło przyjmie nazwę spółki do swojej i będziemy się nazywać Koło PZW Okoń-Wodociągi.
Myślę, że warto podziękować tym którzy się do tego przyczynili:  przede wszystkim Prezesowi koła PZW Okoń Dariuszowi Kapinosowi, Prezesowi  i Wiceprezesowi Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S. A. w Częstochowie, Prezesowi ZO PZW w Częstochowie, zaangażowanym członkom koła PZW Okoń i wszystkim sympatykom całego przedsięwzięcia.