Polski Związek Wędkarski - Koło "Okoń"

Czy chciałbyś aby zawody były organizowane również w sobotę?

Statystyki

Shoutbox

14.05.2014 14:53

Dzień sandacza

Z powodu wielu niejasności związanych z rozpoczęciem sezonu sandaczowego informujemy, że

sobota, nie jest dniem USTAWOWO wolnym od pracy

i rozpoczynamy łowienie naszego drapieżnika od niedzieli 1 czerwca.

Od tego też dnia jest możliwość łowienia z łodzi na zbiorniku Poraj. Zapowiadane są wzmożone kontrole w sobotę poprzedzającą "big day".

Komentarze: 1

12.05.2014 15:57

I tura Mistrzostw Koła w kategorii spławikowej

Zapraszamy spławikowców na I turę Mistrzostw Koła, którą rozegramy na akwenie Droniowiczki w Lublińcu. Spotykamy się 18 maja o godzinie 7.00

12.05.2014 10:39

Porządków ciąg dalszy

Przypominamy i zapraszamy do pomocy przy porządkowaniu terenów wokół naszych zbiorników, administrowanych przez Wodociągi. Potrzebna jest pomoc, aby dopilnować i "ogarnąć" ponad setkę dzieci z trzech szkół, które będą uczestniczyły w tej akcji.

Zapraszamy jutro - 13 maja o godzinie 9.00 obok budynku dyrekcji huty - między zbiornikami.

10.05.2014 18:13

ŁÓDKI W WODZIE 2014r.

Wszystko zgodnie z planem.Teren wokół "Rybaczówki" gotowy. Łodzie w wodzie.

Jednym słowem nowy sezon 2014 rozpoczynamy pełną parą.

Wspólnymi siłami udało nam się posprzątać i wykosić "nasz"  teren wokół Rybaczówki. Uporządkowaliśmy cały podległy teren. Pracy było dużo ale i kolegów wędkarzy nie brakło. Aż miło było popatrzeć jak prace porządkowo-remontowo-ogrodnicze posuwają się w kosmicznym tempie do przodu. Udało się to udokumentować na fotkach, co bardzo cieszy oko i serce.

Najważnieszym zadaniem oczywiście było wodowanie łodzi kołowych. Zadanie wykonane celująco. Organizacja pracy prawie :) doskonała. Każdy coś dał od siebie. Łodzie zwodowaliśmy w rekordowym tempie. Nie obyło się oczywiście bez małych niespodzianek, jak zagubione klucze od kłódek ( kol. Pluta Florian ). Na to też znalazł się odpowiedni sposób czyli piłka do metalu i siła mięśni. Tak czy owak wszystko zapięliśmy na ostatni guzik. Niestety boję się wymienić wszystkich imiennie ...bo mogło by zabraknąć mi miejsca - hahaha. Albo - co byłoby nie do wybaczenia - gdybym kogoś pominął.

W imienu ZARZĄDU KOŁA "OKOŃ-DOSPEL"

BARDZO, BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM

KTÓRZY PRZYCZYNILI SIĘ DO TEGO SUKCESU.

O "swój kawałek podłogi" zadbaliśmy rzetelnie, udowadniając w ten sposób

że potrafimy działać wspólnie i to z niesamowitymi efektami.

Jeszcze raz dzięki wszystkim za przybycie i dobrze wykonaną pracę.

Slawekk

Komentarze: 1

07.05.2014 15:38

KONKURS WĘDKARSKI „LIGA KÓŁ”

Zarząd Koła powierzył koledze Roman Kowalczyk powołanie składu ekipy na

KONKURS WĘDKARSKI „LIGA KÓŁ” PZW OKRĘG CZĘSTOCHOWA

Po konsultacjach osobistych i telefonicznych nasze koło będą reprezentować:

1. CIASTEK PAWEŁ
  2. KOWALCZYK ROMAN
  3. KUZIOROWICZ ERNEST
  4. MAJ ZDZISŁAW
  5. PECA ŁUKASZ
  6. POTEMSPKI SEWERYN
  7. SOBIERAJSKI ZBIGNIEW
  8. TRUSEWICZ PIOTR

Zawody w kategorii spławikowej będą rozegrane na zbiorniku Wodociągów w dniu 11.05.2014.

Zbiórka uczestników godz. 6.00

Do klasyfikacji - zgodnie z przyjętym przez pięć kół regulaminem - zalicza się wynik siedmiu wędkarzy każdego koła.

Wypada życzyć - POŁAMANIA WĘDEK !

Komentarze: 2

06.05.2014 18:35

U W A G A

Zaplanowany na dzień 11.05 "Spinning Wisły" - ODWOŁUJEMY.

05.05.2014 19:47

Michalina 3.05.2014

Witam kolegów.Jestem stosunkowo nowym członkiem bo od 18.04.2013.Zawody mimo fatalnej pogody były super, organizacja,atmosfera to mne się podobało a brałem udział pierwszy raz. Moja sugestia - nęcenie ryb - nie mówię że wcale ale na zawodach czy nie byłoby równiej stosować taką samą zanęte i w tej samej ilości ?. Prezes kupuje hurtowo i w dniu zawodów każdy dostaje przydział. Wybacz Prezes bo dla ciebie to więcej roboty ale to już taka twoja dola. Widziałem jak wielu członków naszego koła wrzucali kilogramy zanęty ale nie wieżę że każdego na to stać--wyrównajmy chociaż po troszku szanse.

gela

Komentarze: 2

04.05.2014 14:49

Wodowanie łodzi kołowych

Prosimy o pomoc przy wodowaniu łodzi kołowych.

Spotykamy się w sobotę 10 maja o godzinie 15.00 przy rybaczówce koła w Poraju.

29.04.2014 10:32

Michalina 2014

Kto nie był od dwóch dni na naszym akwenie to będzie zdziwiony. Kilkunastu członków naszego koła i prawie setka uczniów szkół 20 i 26 przybliżyły wygląd zbiornika do miana atrakcyjnego dla wypoczynku. Chcę podziękować wszystkim biorącym udział w akcjach za olbrzymią determinację i poświęcenie. Nie będę wymieniał ICH z nazwiska, bo mogę kogoś pominąć, na zdjęciach w galerii można zobaczyć większość kolegów, oraz docenić zakres prac. Dzięki pile tnącej pod wodą, pozbyliśmy się nadmiaru zeszłorocznej trzciny i wstrzymaliśmy wzrost tegorocznej. Podciętą z łodzi trzcinę natychmiast odbierali i składowali koledzy na brzegu. Inna ekipa zaopatrzona w piły wycinała samosiejki, które oprócz gromadzenia śmieci niczemu nie służą. Podcięto także kilka gałęzi, stwarzających zagrożenie dla wędkarzy. Takim sposobem przybyło stanowisk wędkarskich i wędkowanie stanie się bezpieczniejsze, a myślę, że i Michalina zyskała wizualnie na atrakcyjności. Prace gospodarcze uzupełniły sprzątaniem śmieci, dzieciaki ze szkół 20 i 26, którzy prawie setką odliczyli się na porządkowaniu akwenu. Kolega Robert Amborski - w imieniu Zarządu Okręgu PZW w Częstochowie - wręczył wszystkim dzieciom odblaskowe opaski. Wielka wrzawa nastąpiła, gdy podjechała policja konna. Większość dzieciaków skorzystała z możliwości przejażdzki. Później było ognisko oraz pieczenie kiełbasek i chleba. W trakcie akcji sprzątania przyjechał kolega Marek Czerwiński ze szczupakiem do zarybienia akwenu - atrakcja dla dzieci niebywała, obejrzeć całą akcję zarybienia.

Dzięki uprzejmości kolegi Roberta Amborskiego wkleiłem 33 zdjęcia w doskonałej jakości, oraz uzupełnię informację o akcji:

1. Panie nauczycielki: Alicja Panek, Katarzyna Gruszka, Agata Dobrzańska i Małgorzata Powąska przyprowadziły uczniów z Szkoły Podstawowej Nr.26 im. T. Kościuszki mieszczącej się na ulicy Rakowskiej 42,
  2. natomiast z paniami: Aliną Tatarowicz, Wiesławą Ryś i Iwoną Ryl przybyli uczniowie z Szkoły Podstawowej Nr.20 im Bohaterów 6 Pułku Piechoty mieszczącej się na ul. Łukasińskiego 70/74.
  3. panowie z Policji Konnej sierżanci sztabowi: Grzegorz Wypchlak i Jarosław Wysmołek
  4. konie: Don Kamillo i Blue Baker
  5. przedstawiciele Częstochowskiego MOPS (Anna Imielińska, Piotr Kidawa i Michał Borecki)

Jeszcze raz - w imieniu Zarządu Koła PZW "Okoń - Dospel" - dziękuję wszystkim, za olbrzymie zaangażowanie w pracach na rzecz naszego koła.

22.04.2014 12:52

Zawody z okazji Dnia Hutnika

Serdecznie zapraszamy na zawody wędkarskie z okazji

"Dnia Hutnika 2014",

połączone z piknikiem rodzinnym.

Patronat nad zawodami objął Prezydent miasta Częstochowa Krzysztof Matyjaszczyk.

Zawody przeprowadzimy na akwenie Michalina w dniu 3 maja 2014 roku. Będzie prowadzona klasyfikacja indywidualna i drużynowa. Prosimy dobierać się trójkami i zgłaszać do rywalizacji trzyosobowe drużyny.